CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 16, 2008

Feeling Sickness

Rasanya dah lama aku tak update blog
Sorry...Sorry and Sorry.....
B'coz banyak benda yang perlu aku buat & fikirkan...
Dan semenjak,2 menjak nie aku menjadi begong yg amat-amat
Why??
I dont know....

Inilah Luahan perasaanku
Aku mudah menangis & cepat tersentuh
Kadang-kadang aku resah-gelisah seorang diri
Hati pun tak tenteram
Susah nak ku terangkan
Aku lebih suka melayan perasaan
Sampai bila harus aku sebegini....
Aku pun tidak sanggup untuk terus
Berkeadaan begini
Aku akan mengalami sakit jiwa
Hapuskan perasaan ini
Dengan segera.....
Tidak sanggup lagi utk aku menghadapinya

Why???
Kebahagian yg dialami hanya utk sementara
Indah pertemuan
Perpisahan menanti jua
Aku ibarat menadah derita
Yang tidak tahu dimana penghujungnya
Apalagi yg mampu aku lakukan
Rayuan....pujukan....
Aku mengharapkan kemanisan
Yang sentiasa berada dihati & Sanubari

0 comments: