CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 30, 2009

:)

Sorry Blogger....
Dalam bulan June blog aku dipenuhi dengan Youtube KUCH KUCH HOTA HAI.Sebab2nya aku download :-

1) Aku dah x tau apa lagi yang perlu aku ceritakan serta apa lagi yang patut aku kongsikan kepada blogger.Kadang2 dah naik buntu mencari idea utk memeriahkan blog nie.Ada masa aku pun takut blogger naik boring nak baca kisah peribadi aku yang kadang2 ada yang benar, mengarut & macam2lah.

2) Aku pun dah naik malas nak update blog nie.Cam dah xde thrill.Yelah dulu boleh gak tukar2 idea & berkongsi cerita.Tapi bila masing2 dah ada karier sendiri blog nie pun dah x berseri.Balik kerja dah penat nak buat blog nak kena kerah otak pulak.Memang MALAS tu akan terngiang2 di telinga.

3) Masalah lain, kat office aku x leh nak bukak macam2 laman web.Susah jugak.Kalau leh bukak memang aku akan menceriakan blog nie cuz aku memang xde kerja langsung.Bos pun tau yang aku xde kerja.Nasib badan dapat bos yg jenis x kisah.

4) Azam bulan July.....akan curi masa utk meneruskan blogging.Sayang pulak nak pupuskan terus.Nanti ramai kengkawan tercari2.

0 comments: