CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 6, 2009

Ronda2 Di Kuala Kangsar


hahahaha...jauh aku import benda nie.Macam kat Shah Alam xde.Dah lama aku nak kan benda nie, akhirnya jalan2 kat Arena Square Kuala Kangsar aku nampak & terus beli dgn harga RM18 sahaja.Aku letakkan didalam kereta.Fungsi ialah benda akan bergerak tanpa menggunakan bateri..ianya menggunakan cahaya matahari.

Sementara keluargaku menikmati makanan, aku & adik pergi cara barang yg boleh dibuat souvenir.Pening jugaklah nak cari.Akhirnya aku nampak barang nie....oklah dari balik dgn tangan kosong :)


Huhhhh...penat sungguh tapi seronok boleh dikatakan 1 hari tu memang hari berjalan sakan.Lepas dari rumah Pak Ngah aku bawak keluargaku singgah dibandar Kuala Kangsar.Aku memang nak singgah nak makan laksa buatan sendiri.So akhirnya aku dapat makan & siap tapau sekali.Bila dah berkumpul memang mcm2 kerenah tapi happy.......


2 comments:

zeti said...

wah, syoknye jln2..
pe bende tu ek yan? bole gerak2? x leh nk imagine camne rupanye :P ehehe

Yan said...

Benda tu mmg boleh gerak2 Zeti
Rasanya dah ramai gak yg letakkan benda tu dalam kereta sbgai hiasan.Benda tu akan bergerak sendiri bila kena cahaya matahari