CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 6, 2009

Pak Ngah Kami Mai

Seronok tau bila dapat berkumpul sebigini.Kalau nak tau nie semua melepaskan penat dalam perjalanan.Mau x penat jauh perjalanan bayangkan dari N9 terus ke utara.Aku pun dah naik boring nak duduk drive lama-lama dalam kereta.Aku speed 110 ~ 130 km.

Ini bukan pengantin tau, Aku hanya tumpang duduk saja.Manalah tau ada aura ke terus dapat jodoh apalagi nak tunggu......

Inilah pengantin perempuannya.Aku sempat snap nie sahaja.Itu pun kami berselisih.Tak sempat nak tengok sepupuku bersanding.Maaflah Nina.Memandangkan keadaan yang x mengizinkan.

Ini kalau nak tau aku & adik berposing di tepi highway selepas Tol Jelapang.Bukan sengaja nak berposing, masalahnya ialah kena tunggu lagi 1 kereta.Berpeluh jugak beb, dari pagi kena pakai baju kurung.Bayangkan keluar dari nilai pukul 3 am.


Along nak wish buat Nina :-
SELAMAT PENGANTIN BARU
ADIK & SUAMI
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KEAKHIR HAYAT





0 comments: