CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, February 21, 2009

1 Hari 2x Tgk Wayang

Pagi-pagi aku dah keluar.Ada date katakanlah.Janji pukul 10:30 pagi nak jumpa.Dah lama aku & dia tak tgk wayang.So dia bawak aku ditempat biasa & beli tiket pukul 11:50 pagi.Aku tgk movie " EDEN LAKE ".Sebelum movie start aku & dia pergi book shop.

Rasa tak puas,aku plan pulak dengan adik aku & bawaklah sicilik nie tgk movie UPIN & IPIN.Mula2 aku gi JJ Bukit raja,kecewa sangat cuz tiket dari pukul 3 hingga malam sold out.Nak cancel kesian pulak kat si Awin nie.Alih2 aku fikir tgk kat Summit je.

Sampai je terus dapatkan tiket.Alhamdullilah...time movie pukul 5 pm.Sebelum start,aku bergambar kat tempat2 yang cun.Selesai tgk movie,minum jap & balik.Dalam kereta senyap sunyi..rupa2nya Awin tidur.Apa lagi snaplah gambar dia tengah tidur.


0 comments: