CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, February 2, 2009

Antara Dia & Teman Baru

Apa yang harus aku ingin lakukan?????Pening untuk memikirkan apa yang aku alami,di antara kasih sayang untuk " DIA " atau memikirkan tawaran yang sedang menantikan kehadiran " TEMAN BARU " dalam hidupku.

Suruh tanya sama hati....Of course lah aku sayangkan " Dia ".
Why???????
Entahlah buat masa nie aku lebih selesa bersama " Dia ".Segala-galanya hanya utk " Dia ".Apa istimewanya " Dia " ?

Istimewanya " Dia " :-
1) Terlalu Caring..i like it :)
2) Mengambil berat tentang diriku & everythings
3) Makan & minum aku sentiasa di jaga.
4) Of course...Romantik habis
5) Tak perlu risau tentang kewangan...dah tentu stabil
6) Penyayang..Baik hati

* Bermulanya kisah nie ialah dari SMS & terus berputik menjadi bunga-bunga cinta.hahahahahaha kelakarlah....Dan aku pun tak tahu respon yang di beri dari pihak " Dia " adalah membrangsangkan.Banyaklah kenangan aku bersama " Dia " semasa menjalani proses kenal-mengenali di antara satu sama lain.Gaduh tu perkara biasa.Aku nie jenis yang cepat sensitif & kuat jugak merajuk...nasib baik " Dia " jenis yang cool.

Cukuplah cerita pasal " Dia ".Terlalu awal utk di ceritakan sepenuhnya.Takut apa yang di impikan hanya separuh jalan sahaja.


2 comments:

Abang Long said...

Adakah si dia mengetahui yang cik adik ada mempunyai blog ?

Yan said...

hehehehe...Si DIA tak tau yang Cik adik nie ada Blog....