CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, February 18, 2009

Cerita Serba Ringkas

1) Pada hari Isnin bertarikh 16 hb Februari aku jatuh sakit lagi.Pagi2 lagi aku terus ke klinik sekadar hanya utk ambil ubat sahaja.Alih2 doctor bagi aku MC utk hari tu.Ikutkan aku memang tak nak MC,tapi memandangkan aku memang dah kehabisan tenaga.Buruklah rekod aku.....tapi nak buat macamana,bukan ku pinta sakit tu datang.


2)

Ini kuih Cucur Badak.Cik Uji tetiba rajin buat kuih nie.Nak buat menu petang.Kalau selalu Cik Uji buat kuih yg sodap2,bila masa anak2nya nak dapat kuruskan badan.Dugaan....Dugaan

3) Dalam minggu nie aku tak ada date.Boringnya....tak tau kenapa?selalunya ada orang ajak aku lunch or dinner.Masing2 sibuk dgn hal sendiri.W'pun tak dapat date,SMS menjadi pengganti diri.

0 comments: