CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, February 28, 2009

Permintaan Pengantin

Macam mana ye....kawan2 aku kawan serentak dalam satu masa.Kalau tak pergi pun susah.Nanti time aku pulak diaorang tak mau gi.So terpaksalah malamnya aku tayangkan muka kat pengantin.Ingatkan sekejap jelah,tetiba ada pulak permintaan suruh aku " Berkaraoke ".Aku nie pantang disua-sua.Mula2 tu malu.....tapi dah ramai yang suruh nyanyi..aku pun apa lagi,panjanglah langkah menuju ke tempat yg sudah disediakan utk karaoke.

Nasib baik tak berapa ramai sangat malam tu...segan tu tetap ado....tapi bila dah nyanyi lupa jap malu tu.Tapi tangan mengigil cam haziqqqqq.....Nak tau aku nyanyi lagu apa....jangan tak tau dalam malu2 tu 2 buah lagu aku sumbangkan.

1) Diam-diam jatuh cinta - Ramlah Ram
2) Didadaku ada kamu - Amelina

Kalau boleh aku nie malas nak nyanyi lagu dangdut,tapi tu permintaan pengantin.Terpaksalah tunaikan.Nak tau aku balik pukul berapa?tak ingat beb...pukul 11:30 malam baru sampai umah.


0 comments: