CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 15, 2009

Hanya SMS

Semalam aku terima sms.......

Dia : Are u ok? saya jumpa awak esok.....

Aku : Saya try 2 ok....I say sorry at U :(

Dia : Jgn selalu say sorry awak adalah kesayangan saya, please remember

Aku : Saya memang teruk kan, sangat teruk.....

Dia : Awak x teruk u my baby girl

So, hari nie rasa ceria sikit..tapi ceria itu hanya sementara saja.Tengah harinya aku dapat sms......

Dia : Yan,hari nie date kita cancel bcuz ayah saya sakit.

Lama aku berfikir....perlu ikut kata hati atau otak
Waktu balik baru aku reply.......

Aku : Perkara per-1 yg perlu awak buat ialah jaga ayah awak.Perkara ke-2 kalau awak perlukan saya sms saya bila2 masa saja.

Aku kena belajar jangan hanya " pentingkan diri sendiri " w'pun aku memang memerlukan dia......semua ini adalah dugaan :(

0 comments: