CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 3, 2009

Perlu Ke Aku Berasa BENGANG?

Apa makna BENGANG sebenarnya?
Atau memang perlu BENGANG bila setiap kali kita ditimpa sesuatu bencana?Mengelirukan..

Perkara bodoh yang aku buat :
1. Sanggup aku cancel nama dlm pertandingan bowling, semata2 aku xde mood nak main.Otak aku memang jam masa tu.Kalau aku paksa main gerenti bola yg aku baling bnyk masuk longkang.Maaf pada kwn2 yg mengharapkan aku dtg utk main.

2. Excited nak keluar, dlm perjalanan dpt msg...lambat sampai " Dia " nak balik.Aku reply & Dia reply balik apa kata next week jumpa.Aku tengah drive tapi otak aku memang rasa nak meletup.Sampai je aku terus tanya " are u busy " dgn jawapan yg ikhlas dia jawab " Yes " .Aku pun bgtau dia..awak settlekan apa yg perlu & c me next week.Dengan hati yg sebal, aku masuk dlm kereta terus pandu laju tanpa pandang belakang.

3. Aku perlukan seseorang utk lepaskan apa yg aku rasa.Aku jumpa dah orgnya.Kesian " Mamat " nie jadi magsa aku.Tapi mamat nie ok & anytime je.Mamat nie ajak temankan dia makan.So aku dgn rasa nak x nak pergilah jugak bawak dia makan.Sembang punya sembang jam dah pukul 2:45 ptg.So aku pun bgtau dia aku nak balik.

4. Sebenarnya bila aku rasa sesuatu yg x menyenangkan, aku akan buat benda yg x sepatutnya.Tanpa aku sedar aku drive sampai ke USJ.Mencari seluruh kawasan USJ tapi hampa.Aku x jumpa?Bukan sekali 2 aku meronda ada dekat 1 jam aku berpusing dekat area USJ.Dengan putus asa nyer aku balik.Berkali2 aku pesan dgn hati...SABAR..SABAR & SABAR.Kalau dia tipu aku tuhan akan tunjuk kebenarannya..


* Bukan utk menyebarkan masalah dalaman,tapi aku perlu utk meluahkan,sekurang2nyer aku boleh bernafas seperti biasa.

2 comments:

zeti said...

cian kat dia.. lenkali kene luahkan.. jgn pndam.. klu pndam leh meletup.. if u need somebody to talk, just let me know k ;)

Yan said...

Terima kasih Zeti...kerana memahami keadaan org yg seperti Yan