CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 25, 2009

Inilah Keadaanku

Sejak sebulan yang lalu, aku menghadapi serangan mood yg sangat teruk.Entahlah sampai bila aku akan berkesudahan atau akan terus begini.Mengapa ini semua terjadi keatas diriku.Kadang2 kita terlupa bila saat bahagia menjelma......Boleh ke aku menjadi orang yang tabah? Aku ada menampal satu ayat yg aku rasa ayat itu adalah realiti :-

# Selalunya orang yang kita sayang, suka buat kita teruji.....

# Selalunya orang yang kita sayang, Suka buat kita keliru....

# Selalunya orang yang kita sayang, Suka buat kita terluka.....

# Selalunya orang yang kita sayang, Suka buat kita terkilan.....

# selalunya orang yang kita sayang selalu membuat tahap kesabaran menipis & suka membuatkan ia hadir bila memerlukan & pergi tanpa pesan....

Apa yg terurai diatas memang terjadi keatas diriku.Kalau aku x kuat mau aku jadi orang separuh " gila ".Susah bila nak menyingkirkan nama yang telah tertanam didalam hati ini.

4 comments:

shafarina said...

Sabar Yan ek.

Anonymous said...

alahai...kuatkan hati k..Ingat Allah selalu..:)

Yan said...

Terima kasih ye kak shafarina..bagi sokongan utk hadapi dugaan hidup yg penuh ranjau ini :))

Yan said...

Terima kasih jugak pada Hani...itu perlunya kwn2 blog..bg sokongan pada kwn2 yg memerlukan bantuan dari segi fizikal & mental :))