CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, May 30, 2009

Terbang

Apa yang terbang?
Kalau nak tau apa yg terbang ialah Duit aku terbang melayang-layang.Bukan suka2 nak terbangkan duit.....Sbbnya kereta aku dah lama x servis jadinya banyak bendalah yang rosak.Nak menanti gaji bulan 6 kenalah aku gigit jari hahahahahaha

Aku nie sebenarnya nak jalan jauh.Nak gi taiping rumah Pak Ngah aku.Pak Ngah aku buat kenduri kahwin anaknya yg bongsu.Kena pergi, kalau x merajuk panjanglah jawabnya.Al-maklum orang tua nanti terguris hati susah.

Alhamdulillah, sejak aku berkereta nie aku x pernah mengalami kerosakan yg teruk.Aku x suka nak hadap kerosakan kereta dekat tepi2 jalan....nak kena panggil kereta tunda....lagi terbang duit :(

So lebih baik beringat dulu sebelum terjadi..Hopefully semuanya selamat...amin

Boring sebenarnya nak kena tunggu kereta yg diservis.Bayangkan aku keluar rumah jam 8:45 am siapnya jam 1:30 pm.Nak nangis aku dibuatnya....



0 comments: