CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 17, 2009

hehehe

Hi....
Rindukan saya tak?
hahahahahaha.....mesti ada yang tertanya2 kemanakah menghilangnya empunya blog nie kan?
Saya ada,tak kemana2 pun cuma tak dapat nak meluangkan masa untuk meng-update kan blog nie.Tetiba idea & tahap kerajinan sudah hilang utk dilakarkan didalam blog nie.Hari tu beria-ia aku berazam nak update blog semula alih2 hampeh..........apa nak buat at this moment aku memang berada ditahap kritikal dengan situasi yang aku alami sekarang ini.

Kadang2 aku pun rasa sedih jugak ialah tak tau apa akan jadi dengan BLOG nie.Maybe akan lenyap begitu saja.Entahlah.....susah nak diceritakan.Aku sendiri pun tak tau apa nak jadi dengan diri aku nie.Banyak sangat masalah yang aku alami terutama sekali masalah HATI & PERASAAN.Sapa yang nak tolong jawab......

1 comments:

alia said...

ape² jer la dik non..runsing ak ngan ko ni..prob ape r yg berat sgt tuh..aku tgk cam ok jer body menten gebus kn..