CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 21, 2009

A&W PJ

Hari nie ada temu janji yang telah dijanjikan dalam sms semalam.Tak tau nak ceritakan perasaan nie samada seronok, bahgia atau sebaliknya.Macam-macam yang aku fikirkan.

Aku tunggu ditempat yang biasa dijanjikan, Dia datang ambik aku & bawa aku makan di A&W.Sebelum aku & Dia mengalami krisis yang teruk, tetapi bila aku dapat penjelasan yang aku rasa itu satu parut aku terpaksa banyak sabar utk teruskan "perhubungan" ini.

Sekadar gambar hiasan


Aku terpaksa buat diriku happy sendiri didepan mata dia.Sedangkan hanya tuhan saja yang tau hati aku nie.Macam-macam aku borak dengan dia.

Entahlah.....apa akan jadi kesudahannya.......


1 comments:

solo mum said...

kita bole tipu satu duni dik... tp kita tak bole tipu diri kita sendiri... sebab itu adalah pengkhianatan terbesar dlm hidup... open up yr eyes dear