CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 26, 2009

Dinner & Celebrate MY BISDAY

EXCITED nya......
Malam nie dinner & celebrate bisday aku.Apalah yang aku dapat agaknya ye......

Dia bawa aku pergi One Utama & masuk shopping complex THE CURVE.Sebelum tu aku terpaksa berbuka didalam kereta memandangkan azan telah berkumandang.Banyak jugak gerai disitu.Akhir sekali aku dijamukan dengan makanan jepun...

Sampai jugak hajat dia nak belanja aku makanan jepun.Ini dah 2 kali aku try makanan jepun.Aku x tau mcm mana nak order, So dia yg tolong orderkan utk aku......

Apa yang aku harapkan hanyalah mimpi je...Hadiah pun x de (dia ingat kat ruang legar ada jual2,so dia nak aku pilih sendiri) katanya postpone.Teruk tapi aku still sayang.Lepas makan ingat nak jalan2, tapi dia ajak balik.So aku pun ikut ajelah....lagipun hari baik kan malas nak gaduh2.Yg penting dia ingat bisday aku & dia wish :

" HAPPY BIRTHDAY MY SWEET GIRL "

2 comments:

katak_78 said...

hepi belated buffday sweetie..

solo mum said...

hi sweet gurl.... happy belated b'day! ingat kan dah takde... on lagi ke??? dont u realise that