CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 20, 2009

Tak Boleh Tidur : (

Sedihnya aku.....
kenapa aku x boleh tidur?sedangkan aku amat keletihan hari nie.Dalam tidur aku boleh berfikir apa yang akan terjadi pada hari esok.Pusing kanan, pusing kiri masih sama.........

Tanpa berfikir lagi aku pun online & layan internet.Layan punya layan aku tengok jam pukul 4:30 pagi.Mata pun dah terasa berat.Alih2 aku tetidur jua.Bangun pagi dengan mata yang masih mengantuk.

--> Activiti hari nie <--

Waduh!!!!
aku kena buat kerja yang dah 2 hari aku tinggalkan.Tapi otak aku memang jam.
Tiba2 bos dari taiwan datang tanpa memberitahu.Bos aku pulak sibuk nak itu & inilah semuanya kelam kabut.Bila aku tanya sekali lagi, bos tengking aku.Sedih lagi aku tersentap sekejap (tapi aku rasa dia xde niat aku je yg perasan kot).Lagi sekali aku kepenatan.

Yang bestnya bila waktu balik aku mesti akan lepak minum dengan " seseorang " yang baru saja aku kenali.Bestlah dapat kawan yang boleh layan karenah aku.Sementara aku nak lupakan kesakitan yang aku alami nie, sekurang2nya ada jugak orang yang sanggup mendengar masalah aku nie.Boleh dikatakan dah 3 hari berturut2 lah aku pergi minum dengan dia.

0 comments: