CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 14, 2010

Adnan Sempit

ADNAN SEMPIT.....


Lepas habis interview,aku x tau nak pergi mana.Sepatutnya aku boleh sambung kerja seperti biasa memandangkan mood memang dah x ada so aku plan nak cari ketenangan.Pergi Jaya Jusco lah.....

Alamak!!!!!! JAMMMMMMMM
Kenapa pulak nie?Apa yang ramai sangat hari nie.
oooooo rupa-rupanya hari nie Jcard Day patutlah pun.Tapi diorang semua nie x kerja ke? Mesti sanggup ambil cuti gara-gara nak shopping.

Aku pecut kereta menuju ke Sunway Pyrimad.Terus ke kaunter nak beli tiket.Waktu aku ialah pukul 1:30 ptg.Tiba-tiba aku teringatkan HOT & ROLL dan terus beli & menikmatinya dengan nyaman tanpa gangguan sesiapa.

Selepas Menonton...
Memang best giler...kelakar sangat
rugi kalau x tengok...pecah perutlah & mesti sakit mulut sbb ketawa

0 comments: