CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, January 13, 2010

Menanti Jawapan

Cerita semalam 12 hb Januari 2010

Jam 5 ptg
Tiba-tiba......................
Hati ini teringin nak buat sesuatu.Rindu pun ia jugak.Dengan tenang aku menaip SMS dan menghantar......

Jam 9 mlm
Tanpa putus asa aku masih menghantar SMS sekali lagi.Aku bukan memaksa tetapi sekurang-kurangnya reply balik SMS,jangan biarkan aku tertunggu-tunggu....
Aku masih menanti sampai ke subuh hari

Cerita hari ini 13 hb januari 2010
Jam 3 ptg
Tanpa diduga apa yang aku nantikan sudah terjawab.Walaupun hanya seketika sekurang-kurangnya aku tau dia masih mengingati aku.Apa yang menyeronokan " Dia " nak jumpa aku.

Dalam pada masa yang sama,hati aku berdegup laju kerana esok aku ada satu sesi INTERVIEW di section 16 Shah Alam.Tak ada kerja so aku saja-saja jalan pergi interview.

0 comments: