CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, January 12, 2010

Kisah Lama Jadi Kenangan

Kenangan........
Sesuatu yang amat berharga dalam kehidupan seseorang.Tak kiralah kenangan itu manis ataupun pahit, sesungguhnya kenangan itulah yang jadi semangat untuk teruskan kehidupan yang akan datang.Dengan tanpa dipinta kenangan yang mengusik jiwa akan datang & melayarkan saat-saat manis & pahit seseorang itu dengan penuh perasaan.

Kenangan 2009 terus jadi ingatan dalam sanubariku......
Banyak yang aku alami dalam tahun 2009.Sesungguhnya Tuhan ingin menguji laluan kehidupanku dengan pelbagai rintangan.Kadang-kadang aku melayan perasaan sunyi dengan mengimbas balik kenangan yang manis dalam hidupku dengan " seseorang " yang pernah hadir dalam diriku.

Adakah mimpi menjadi realiti?
Betul kata pencipta lagu " Yang Indah itu Hanyalah Sementara "
Kebahagian yang aku kecapi hanyalah sementara & datanglah ombak yang memukul pantai...........
Mungkin ada hikmahnya disebalik apa yang terjadi ini.Tetapi perit bagiku untuk melupakannya, bila tiba rindu yang mengamit datanglah kenangan itu.

Kau pergi meninggalkan kesan dalam jiwaku....
Aku terpaksa merelakan pemergianmu untuk kau meneruskan perjuangan hidup & kerjaya yang kau kehendaki.Aku hanya insan yang tiada kuasa untuk menahan & sekiranya itu yang buat kau bahagia aku REDHA........
Aku terpaksa belajar & mengenali APA ITU ERTI SABAR yang sebenarnya.Tanpa disedari masa bergerak dengan pantas..Sudah 5 bulan kau berjauhan denganku.Hanya kenangan yang menemaniku.

Apa yang boleh aku katakan......
Kau tetap dalam anganku...........
Bukan mudah untuk aku melupakanmu......
Hanya SMS yang menjadi pengubat RINDU

MUAHHHHHHHHHHHH
I WILL ALWAYS LOVE YOU


0 comments: