CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, January 15, 2010

Dari Lepak Terus......

Phone aku berbunyi menandakan SMS masuk.Aku hanya tengok sekali imbas sahaja.Sudah settle kerja yang perlu aku dahulukan barulah aku teringat kembali sms yang masuk.Rupa-rupanya.......


Aku tiba di rumah Ayu jam 7:30 malam.Sebelum naik kerumah,aku sms dulu..nak manja-manja katakanlah.Aku sebenarnya rindukan budak berdua tu HANI KHALILAH & HANA KHALISA.Dah lama sangat x jumpa.Puas aku cium budak berdua tu.Yang paling best sekali kalau aku yang datang Ayu mesti buat SUP TEPUNG (x sempat nak ambil gambar....lapar) memang sedap & mengenyangkan.Sambil layan makan sambil sembang.Tengok jam dah pukul 10 malam.Aku rasa nak berangkat pulang.Tiba-tiba Ayu bagi cadangan suruh aku tidur je kat rumah dia.

Alamak!!!!!!!
Tolak punya tolak akhirnya aku terima pelawaan si Ayu nie.Lagipun husband dia kerja malam.Tidur sambil menemankan dia.Nasib baik saiz badan sama boleh pinjam baju.

AYU AKU NAK UCAP TERIMA KASIH TAU SBB JAMU AKU DENGAN SUP TEPUNG........

0 comments: