CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 3, 2010

Karnival Karangkraf

Bertarikh : 29/01/2010
Aku nie pantang dengar ada karnival atau pun pesta buku.Sangat alergik bagi aku.Macam biasa waktu lunch hour aku terus menuju ke KARANGKRAF di SECTION 15 SHAH ALAM.Woiii bermacam-macam jualan yang penting duit mesti ada dalam tangan.Bagi aku yang penting ialah NOVEL.Bila sampai kat boot ALAF21 aku pun jadi gila.Rasa-rasa semua novel aku nak beli.

Main ambik jer....tgk cover cun aku beli.Tgk dalam bakul dah penuh.Sekali gi bayar kenalah RM80++++.Nasib baik rezeki tu murah, cam kena jer dapat BONUS beli novel hahahaha : )

2 comments:

alia said...

mak ai biar betik lau ak xde la..tp tula lau da minatso x kisah la walaupon terbang $80

Yan said...

hehehehe...aku mmg pantang bila ada karnival buku terutama sekali NOVEL.Dah bnyk aku wat koleksi....