CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 4, 2010

Sambung Cuti

Bertarikh :17/02/2010


Aku nie suka-suka buat hal sendiri.Nak kerja aku datang, x nak kerja aku ambil leave.Orang lain yang raya orang lain lak yang x mau kerja.Kat Office pun sunyi sepi.Bos2 semua cuti panjang.Cam x cukup rehat nak jugak sambung cuti.Bila diingat balik masa kerja kat company lama jangan harap dapat buat macam nie.Ada perbezaan lah antara company lama & sekarang huhuhu : ).Duduk rumah pun bukan buat apa hanya tidur..............

Bertarikh : 18/02/2010

Malas masih bersisa.Tapi kena usaha jugak utk pergi bekerja.
Tiba-tiba aku rasa sesuatu yang kurang enak, aku alami pening yang x pernah aku rasakan.Bila aku berjalan aku rasa berpusing.Aku cuba tahan.Aku pergi ke kantin mungkin perut aku kosong.Masih terasa lagi.Aku berlari ke toilet & mengeluarkan semua apa yang aku makan.Tak boleh jadi nie.....aku nak balik & nak rehat.Dalam keadaan yang macam tu aku gigihkan jugak bawa kereta.kalau tengok aku drive macam ular kena palu.Jap2 aku ke kanan,jap2 pulak aku ke kiri.Lega bila dah sampai rumah.Aku rasa nak muntah & berlari pulak ke toilet.Bila lega aku terus baring & zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Bangun dari tidur perut aku terasa lapar & makan.

1 comments:

bentolo said...

ni mesti makan masakan mamak kantin.terlebih makan kut.