CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 4, 2010

Nak Tengok MY KHAN Kat Panggung

Bertarikh : 16/03/2010

EXCITED.....salah satunya aku dah lama x jumpa dengan sahabat baik aku iaitu Yati (a.k.a Mek) & satu lagi nak pergi tengok wayang.Cerita apa......
Of courselah cerita yang aku dah lama x layan iaitu MY NAME IS KHAN.Nak tau sapa pelakon dia dah tentu2lah DATUK SHAH RUKH KHAN (cam pelik lak nak panggil Datuk) & heroin pulak si cantik jelita KAJOL.

TAPI apa yang buat aku kecewa ialah, hanya 1 panggung saja utk tayangan ceritu tu di SUNWAY PIRAMID.
ALAMAK!!!!!!!!!!!!
Panjangnya barisan.Tengok tiket lak semuanya full.Apa kes nie?
Nak tau akhirnya apa.....
Aku & Mek x jadi tengok.Jalan-jalan kat Sunway & pergi bukit raja & balik...
Memang FRUST : (


MY NAME IS KHAN
Tarikh tayangan : 11/02/2010
Pelakon : Shah Rukh Khan, Kajol

0 comments: