CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 26, 2009

My Birthday 27 Tahun : )

Hari ini genap sudah aku 27 tahun (26/08/2009).........
Sekejap masa berlalu & aku pun semakin lama semakin tua........

Hati nie sentiasa libang-libu.Sepatutnya aku dapat meraikan hari nie dengan hati yang ceria, tetapi tidak.Hadiah yang sentiasa akan aku ingati bila sesorang yg kita sayang akan tinggalkan kita.Beratnya hati nie utk menerimanya..

Tetapi aku juga ingin ucapkan terima kasih pada kengkawan yg sentiasa mengingati hari lahir aku.banyak jugak aku dapat hadiah........

Hadiah dari kakak ku Ayu.Sweet sangat..tapi aku sayang nak pakai....

Hadiah pemberian dari Adik ku & BFnya....thanks.Cam tau2 je..handbeg raya gitu

Hadiah ini pulak dari BESTFRIEND aku yg sentiasa akan mengingati hari lahirku.Kata dia kalau boring suruh aku cakap dgn teddy bear nie hehehehehehe

0 comments: