CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, October 23, 2009

Mau Dating

Sesuai ke tajuk tu....tapi memang betul aku mau gi dating????
Tapi dengan sapa yek????
Amboi....ramai ke buah hati?????
Adalah sorang dua.....
Dashyat tu...biasalah biar ramai kawan
So,nie nak date dgn yg mana?????

hehehehehehe : ) Dengan rasa excited aku tunggu ditempat biasa.6:45 pm aku dah sampai.Aku mula rasa bosan.Risau bertandang dihati.Dia x sms aku pun.Tengok jam dah ke angka 7:15 pm.Aku pun sms.........

I sms : U datang ke x????

Berdebar gak sms x berjawab...selang beberapa minit dia call......

Dear call : Lagi 10 minit saya sampai.

Aduhhhhh,lega rasanya.Tepat 7:30 pm aku nampak kereta dia.Merungut aku dalam kereta cam mak nenek.Aku bagi tau dia aku dah tunggu dia hampir 1 jam.Dia pulak marah sayang kat aku katanya siapa suruh datang awal.Aku jawab x mau awak tunggu saya.....

Dia bawak tempat makan kegemaran dia,apa lagi A&W lah.kalau selalu keluar aku tengok asyik dia je yang lapar.Aku yg lapar terus jadi kenyang tengok dia makan.

Sepatutnya jumpa dia esok,tapi dia kena hadirkan diri utk meeting kat Nilai,so dia jumpa aku hari nie : ( what to do....relakan dia pergi atas urusan kerja.

0 comments: