CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 17, 2009

hahahehehuhu

Terperanjat...bila aku dapat komen (ShoutMix) dari orang yang aku tak sangka.Mcm xcaya pun ado...xsangka aku gak yg minah nie ada blog.Thanks lah ko sudi korek2 cari kwn2 lama.So bertambahlah lagi kawan blogger aku w'pun rumah ko & rumah aku xjauh...kiranya aku jerit ko boleh dengar...tapi sekarang xleh dah,orang dah ada umah sendiri & dah ado suami.

Betul gak cakap minah nie...rumah dekat tapi jaranglah nak bertegur sapa..cerita dulu-dulu,masa tu masih dialam remaja still mentah lagi.Skrg ok dah..leh sembang2 dlm blog xgitu PN AZLIA hehehehehehe

* aku dah add kan blog ko kat dalam list aku....so aku akan dtg umah (blog) ko selalu,itu pun kalau ko ajaklah.Pndai gak ko buat ayat2 dlm blog tu..kelakarlah aku baca.nnti ko bagi meriahkan sikit blog tu...rajin2 korek apa yg patut..
ok lah,ko pun dtglah kat blog aku selalu & komenlah apa2 yg ko suka....

0 comments: