CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 8, 2009

~ Happy ~

Hari nie happy ke?
Kenapa yek....

Yelah semalam date kena postpone.So hari nie dia hantar msg ajak jumpa.Tapi yang buat aku geram,suka bagitau last minit.Bila masa aku nak bersiap.Sent msg pukul 2,tapi nak jumpa aku pukul 2:30 pm.Aku x siap apa2 pun.Sebenarnya aku ingat x jadi.Kelam kabut aku dibuatnya.Nasib baik lah sayang,kalau x memang dah kena cekik.

Dia ajak aku lunch,tapi xtau nak makan apa.Alih2 kenyang makan angin je.Bayangkan dari Petaling Jaya masuk Kelana Jaya jumpa Puchong & jumpa kedai makan kat section 20.Tapi ok lah,sekurang2nya aku dapat berbual,bermesra dengannya.

Sebelum balik,aku bagitau dia yang aku nak pergi JJ Bukit Raja.Ingatkan nak tengok wayang dengan adik.Tapi tiada cerita yang best.So aku hanya jalan-jalan je kat JJ.

2 comments:

Anonymous said...

patut la happy..hehehe..:)

Shahrul Tanaka said...

taniah!