CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, March 21, 2009

Kerja vs Jalan

Hari nie aku kena kerja cuz nak tolong kakak nie key-in document dalam PC.Datang kerja kul 8:30 pg.Tapi yang bestnya,petang ada janji......tempat yg dituju still xtau lagi.Excited giler...

Tapi sebelum nak jumpa petang tu,aku kena gi hospital SMC tgk my cousin operate cuz kena appendix pulak.Lepak kat SMC sampai pukul 2 ptg.

Dapat msg....apalagi terus gi jalan2lah..nak tau gi mana?
Aku gi AMCORP MALL.1st time aku sampai sana.xde apa yg best pun.Apa yg aku lihat bnyk buat jualan brg2 lama.Brg yg aku x pernah tgk pun boleh jumpa kat situ.X lama kat sana & cari tmpt utk lepak.Depan AMCORP MALL ada tasik.So aku pun stay kat situ sambil jalan...sambil sembang.Cuaca amat panas,tapi dah berjalan xsedar keadaan sekeliling..1 perjalanan yg aku tak pernah rasai....bagi aku ianya meninggalkan kesan yg paling dalam buatku.

So....maknanya antara :

KERJA vs JALAN

mestilah " JALAN " yg menang.Sbb....hanya aku saja yg tahu :P

0 comments: