CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 23, 2009

Makan (part i)

Pantang aku lalu..ada je orang ajak aku sembang.Jam dah pukul 6:40 pm.Waktu utk aku pulang.Ada 1 mamat nie ajak aku gi makan pulak.Actually aku dah bnyk sangat tolak pelawaan dia,so hari nie & waktu nie aku terpaksa ikut jugak dia gi makan.Nasib baik dia nak makan dekat area2 ofis.Kalau jauh aku tak gi gak.Aku order NASI GORENG USA,TOM YAM CAMPUR & AIR KELAPA.Aku pau mamat tu hahahahahaha

KENYANG SANGAT...sambil makan sambil cerita.Nie kalau sampai rumah mau aku tumbang.Phone aku berbunyi....(tanda msg masuk) wat a suprise?????? Tulah masalah aku.Bila x tunggu masa tulah dia mula hantar msg & bila time aku beria2 tunggu jangan harap phone tu berbunyi.

Seronok layan msg...sampai x ingat yang aku belum mandi.Penangan msg berhantu....

0 comments: