CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, March 28, 2009

Manis Masa Bercinta

Fuyooo.....ngeri tengok tajuk kali nie.Kalau tuan rumah ngeri...kwn2 lak apa perasaan?????? Tapi tulah hakikatnya,masa bercinta memang indah (tapi tul ke aku nie bercinta?????) lupa diri jap..kawan2 dulu kalau ok baru fikir jalan seterusnya.

Setiap kali keluar yg jadi masalahnya ialah x tau nak pi mana.Yg penting aku dapat jalan2 sama dia.Alih2 dia bawak aku gi BANGSAR VILLAGE.Alamak tempat yg high klassss beb.Xreti aku nak jalan2 kat situ.x berapa nak sesuai ngan jiwa aku...setakat jalan2 & tengok tempat 2 ok lah..sekurang2nya bila org cerita tempat nie aku leh lah sampuk sikit2 hahahahahahaha

Dah penat jalan2 kat Bangsar,cari taman tasiklah..nak discuss apa yang patut.Tapi aku terus bertukar mood sedih.Bila aku tahu sesuatu yang aku rasa sebenarnya aku x perlu tahu.sepatutnya aku ucap terima kasih pada dia jujur menceritakan apa yg berlaku pada masa silam,but aku x boleh nak accept.Cerita itu membuatkan aku didalam " DILEMA ".(alamak terlupa plk,aku cerita detail sgt...malunya,tapi kat sinilah aku nak luahkan apa yg aku rasa) Balik dari taman,aku dah start pikir yg bukan2 & tidur pun hanya tidur2 ayam..pedihnya utk menerima kebenaran....

0 comments: