CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, February 27, 2008

Surprise.......

Kejadian yg memang tak di ingini terjadi :-

Dalam ghairah nak main bowling,tiba2 aku dicucuk oleh seseorang....
Suspens.......(Riak wajah berubah)
Memang aku terkejut sangat,orang yg memang aku tak sangka akan jumpa
Dia adalah Mohd Taufiq.....
Nak kata Boyfriend tak tau bila couple....
Tak pasal2 aku kena pau....
Nak kata takde duit menipulah....main bowling ade lak duit

Memang nie yg dikatakan "jodoh"
Hari tu masa tgk wayang beria-ria menyorokkan diri
Sekarang....Apa dah jadi

Jangan salah faham ye...Bukan tak suka jumpa kawan lama
Tapi aku ada sebab yg tersendiri kenapa nak larikan diri dari Taufiq
Kalau nak tahu mamat nielah "Cinta Monyet" aku
Tapi sekarang tinggal "Monyet" je kat mamat tu
Cintanya tak tau dah lari kat mana.....

0 comments: