CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, February 18, 2008

Upgrade Blog...

Bagaimana kalau Pening + Seronok =????? (apa akan jadi)
Seronok jugak bila dah ade Blog sendiri nie
Mcm2 aku boleh buat.....
Kisah Pening :-
Tak sangka bnyk pulak template yg cantik2
Nie yg buat aku pening kepala
Yelah...dah teruja dgn template yg baru
Apa lagi aku pun buat pemilihan....(mcm nak mengundi pulak)


Kisah Seronok :-
Tertarik dgn satu template yg berlatarbelakangkan Island (Pulau)
Memang cantik..(tgklah sapa yg pilih)
Bukannya apa,bila ada org yg membaca blog nie sekurang2nya mereka boleh
merasa suasana berada Di Island...hehehehe
Tapi memang,aku merasa kepuasan bila dapat buat sesuatu yg aku suka
Termasuklah mereka Blog yg sederhana kpd yg cantik.

Jawapannya :-
Sesungguhnya pening itu membawa keseronokkan yg lahir dari
"Hati yg suci murni"

0 comments: