CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, January 2, 2009

Ambil Berat

Kadang-kadang tu aku terasa kelakar,bila setiap kali aku nak kemana2 tak kira dekat atau jauh...mesti ada beberapa " Manusia " yang ambil berat pasal aku.Macam sorang nie,aku dah bagi tau lama yang aku nak ke CAMERON HIGHLAND,tup...tup...tup dia yang tolong ingatkan aku.Yang paling best aku suka kat " Manusia " nie ialah...dia ambil berat tentang apa2 jelah tentang diri aku.Sampaikan aku sendiri pun dah rasa RIMAS.Tapi sebenarnya kita terasa diri nie ada jugak manusia yang ambil berat & sayang.

Yang aku tak tahan sekali ialah cara dia tunjukkan prihatin tu....memang nampak ikhlas dia ambil berat tentang aku...kalau orang lain.....entahlah!!!!!!!!!
Benda2 cam tulah yang selalu buat aku teringat akan dirimu.....thanks a lot of you...b'cuz u take care myself (speaking pulak......)

0 comments: