CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, January 5, 2009

First Day at Cameron Highland


Gelaplah pulak gambar nie...masa nie aku & the geng cari makan kat pasar malam di Brinchang.Sempat lagi beli bunga tau....jual lelong...

Aku & the geng tinggal menginap di HOMESTAY...Satu rumah ada 3 bilik.K lah hanya 1 malam je.Dah terasa penat baru nak check in hehehehehe.....

W'pun dalam keadaan hujan,semangat utk shopping kena teruskan.Bukan selalu dapat kesana.Ini aku bergambar dikedai cenderahati gak.Tak beli bergambar pun jadilah.....

Akhirnya...sampai jugak aku & the geng ke Cameron Highland.First je kami terus pergi shopping.Tak nak buang masa,w'pun dalam keadaan hujan kami gagahkan jugak.Ini aku singgah dikedai cenderahati yang memang keseluruhannya bertemakan buah Strawberry.


2 comments:

zeti said...

bestnye pi cameron!! zt suka sgt pi cameron tau sbb bole borong sayur & buah2 yg fresh ;) ehhe..

Yan said...

Mmg best...tapi Yan rasa mahal lah kat sana...jalan pun dlm ujan..ngeri jumpa tanah runtuh gitu