CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 1, 2009

Cepat Betul Masa Berlalu

Betul kata orang dulu-dulu, bahawa masa tidak menunggu kita.Kita yang akan mengejar masa itu.Sekarang sudah masuk bulan baru iaitu bulan June hanya tinggal 6 bulan saja lagi untuk kita masuk ketahun baru 2010.Ya Allah....makin lama makin meningkat umur aku.

Apa lagi yang akan aku alami pada bulan ini.Adakah aku akan alami kemuraman yang berpanjangan atau kebahagian yang sedang menanti dihadapan.Siapa yang tahukan....Kalau boleh aku ingin sentiasa "tersenyum" seperti gambar-gambar dibawah ini.Aku sudah penat untuk layan perasaan sedih, muram, duka dan sebagainya.







2 comments:

alia said...

yer lg 6 bln ko & ak akan b'umor 28..tua kn..

kalo da de calon tu hint² r die sikit..ak nyesal kawen lmbt..

cikceriacorner said...

salam..
emm..btul tu cepat sungguh masa berlalu..
ape2 pon kita kene hadapi idup ini ngan senyuman..hehehe..salam kenal..