CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 13, 2009

Jeritan Batinku

Aku dah x tau apa lagi yang patut aku cerita dalam blog nie.Kadang-kadang aku rasa " budus " bila aku menceritakan kisah peribadi yang sepatutnya menjadi simpanan aku.Tapi aku perlukan pandangan kawan2 yang lebih tahu mengenai hati & perasaan.

Kadang-kadang aku x dapat nak mengawal perasaan, bila hati meronta-ronta meminta diri nie dibelai, dimanja, disayang, dikasihi & merasa nikmatnya apa itu " cinta ".Cinta memang buat seseorang tu boleh menjadi gila sekiranya hati & iman tidak kuat.Begitulah aku.....terasa parah bila diri nie dibiarkan terkontang-kanting tanpa haluan.

SABAR.....hanya kesabaran yang boleh aku harapkan.Tapi sampai bila harus aku bersabar? Selagi aku boleh bersabar aku akan terus bersabar.Sampai 1 tahap aku rasa yang aku hanya dipermainkan & diperbodohkan, tapi kerana cinta yang mengaburi mata aku lupakan apa yang pernah terjadi dalam hidup aku.

Apa orang nak kata tentang aku katalah....selagi aku x meluahkan apa yang terbuku didalam hati nie aku merasakan yang aku akan mengalami tekanan perasaan yang teruk.

1 comments:

bentolo said...

kehidupan mesti ada pahit dan manis.awak perlu bersabar kebahagiaan pasti menjelma.