CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 4, 2008

Cik Uji Jatuh Sakit :-(

Ini gambar masa ibuku sihat
Kesiannya...Ibundaku :-(
Tak pernah ibu aku balik dari pasar tidur balik.
Memang nampak sangat ibuku sakit..nie gerenti gara2
pekena Lemang & Durian.Tak bagi nanti teringin pulak.

Risau aku tengok.Lemah sangat.Apa lagi aku pun bawak
ibuku pergi klinik Ahmad Shah Kat seksyen 18 Shah Alam.
Takut jugak klinik tak buka,yelah hari minggu.Alhamdulilah,
klinik buka..cepat2 aku isi borang,Tak lama lepas tu doc pun
panggil masuk.Dapat cerita dari adik ibuku kena cucuk 2 kali
kat pinggul.CIANYA.......

Banyak dapat ubat.Kenalah bayar RM60 tunai.Rasa murah gak.
Bawa balik & suruh ibuku tidur,yelah ubat yg dibagi mesti ngantuk.
Fobia jugak aku tengok ibu aku sakit..Ibuku jarang sakit,bila dah dapat
sakit teruklah jadinya.Aku buatkan ibuku Air kopi & roti.Sebab ibuku
tak lalu nak makan apa..Sedih sangat bila kenangkan ibuku yang sakit
Bermakna hari minggu adalah hari menjaga ibuku yang sakit......

0 comments: