CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 22, 2008

Pertemuan :-)

Tak sabar rasanya nak gi lunch...Lapar!!!! tak jugak but....{hemmmm}
Ada satu pertemuan diantara leader2 ngan Bos lama yg jadi kesayangan.

Semalam aku hantar sms,nak inform tentang perjumpaan nie...

Yan : Hai Morning !!! I nak bagi tau,esok I bawa leader lunch ngan U dekat kedai
yg U cakapkan hari tu,bersebelahan chinese food...ok

Sampai petang aku tunggu sms dari Mr.Choo,tak dibalas...risau gak bukannya apa
takut dia ada hal & aku pun dah corform ngan leader2..lagi sekali aku pun hantar
sms kat Choo nak tau dia ok tak ttg perjumpaan tu...

Yan : Hai !!! tadi I hantar msg..So I nak tau esok lunch jadi atau tak ????

Mr.Choo : Sorry tadi busy besok ok

Yan : So,I see U tomorrow ..thanks :-) bye.....

Lagi satu yg SUPRISE nya...Mr.Choo pakai kemeja yg aku bagi...
Mr.Choo bagi E-mail kat aku

Mr.Choo : Yes , i wear that specially for u ! hope u like it



Inilah kemeja yg aku bagi kat Mr.Choo

0 comments: