CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 15, 2008

Excited nak Jumpa Seseorang...

Bestnya....nak jumpa seseorang yg dah lama tinggalkan aku...
Genap sebulan aku tak jumpa "DIA"...Mesti lagi handsome sekarang nie
Berdebar2 jugak jantung aku nie..dalam kepala nie macam2 fikir
nak sembang apa,nak cakap apa & dll

Aku sampai kat Dewan section 17 Shah Alam dalam pukul 8.15 malam.
Aduh!!!! Lagi laju jantung aku berdegup....
Dari jauh aku dah nampak wajah DIA..Nampak keletihan,yelah penat
bermain badminton..nak tau kitaorang lepak kat depan pintu masuk..
Kelas gitu....banyak jugak yg disembangkan..Tak lama tu DIA ajak dinner
kat area2 situ...aku on je....Seronok punya pasal sampai lupa tengok jam.
Lepak punya lepak jam dah keangka 11.00 malam...



P/S : Seronok sangat bila kita memang nak jumpa dengan orang yg kita
lama dah tak jumpa (Miss) :-)

0 comments: