CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, June 6, 2008

06.06.2008 Bye Bye Danail

Sedih...Sedih...Sedih
Tak sanggup rasanya nak berpisah dengan Danail.Walaupun baru 2 bulan
jadi Production Manager,aku dah lama mesra ngan Danail.

Pagi-pagi aku dah rasa sedih & menangis bila terpandangkan wajah Danail.
Maybe aku terasa gak ngan pemergian Danail.Hari nie aku tengok Danail
banyak round2 & ambil2 gambar buat disaat akhir di FELIO.

Apa kebaikan Danail?
Danail seorang yg memang baik.Bila dipanggil @ minta bantuan cepat
datang memberi pertolongan.Tak pernah nak berkira @ kedekut.Orangnya
peramah,sentiasa tersenyum & yg bestnya tak pernah menunjukkan muka
masam & tak pernah nak marah.Dan jugak tak pernah nak menyusahkan
org2 bawahan,tu yg aku respect kat Danail.




Note :

Yan harap Danail akan berjaya pada pekerjaan yg akan datang.Dan jgn
lupa pada kami yg selalu akan merindui DANAIL ONG

0 comments: