CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 2, 2008

Kerenah Bos Baru?

Mesti kengkawan nak tahu tentang title diatas kan?
MELAYAN KERENAH BOS BARU?

Aku ceritalah serba sedikit mana yg boleh di kongsi.Bunyinya macam
baik je,tapi hanya tuhan saja yg tahu.Biasalah setiap kali bertukar BOS
nie mesti ada saja PERUBAHAN yg akan berlaku.Begitulah yg
TERJADI pada aku & kengkawan yg lain.

Pening nak layan kerenah bos baru,masaalahnya bos baru kena faham
keadaan yg sedia ada.Nak buat perubahan pun janganlah DRASTIK
sangat.Susah nak FOLLOW beb...Inilah salah satu ciri-ciri bos yg
BEGONG.Dahlah masuk tempat baru,janganlah nak tunjuk sesuatu
yg dipanggil BODOH SOMBONG.Taulah pandai SANGAT
tapi jangan MENYUSAHKAN orang sekeliling.

Sebenarnya aku buat macam nie,bukan nak cerita keburukan bos sendiri.
Tapi dah tak boleh nak simpan lagi.Rasa puas bila dah coretkan dalam blog..
Harap2 bos baru tu tak kan KEKAL lama.Dan aku rasa bos baru tu tau yg
aku & kengkawan yg lain tak boleh nak masuk satu KEPALA ngan dia.
Tengoklah keadaan,kalau aku rasa boleh ikut aku akan cuba yg BEST
utk jadi sepasukan TEAM yg bermutu di PRODUCTION.



P/S : Yg bertanda merah & huruf dibesarkan adalah tanda amaran.Senang utk
di ingati pada masa yg akan datang.Ada cerita yg baru akan aku usulkan pada
N3 yg akan datang.....Amigossss

0 comments: