CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, January 1, 2010

Happy New Year 2010

Selamat Tahun Baru 2010...........................

Selalunya apabila masuk saja Tahun Baru mesti kena ada azam.So untuk aku tiada azam yang perlu aku buat sebabnya bagi aku hanya sia-sia saja sekirannya ada azam tapi tak pernah tercapai.

Ada jugak kengkawan aku yang bertanya, sambut kat mana tahun baru ini?
Aku hanya ketawa hahahahahahahaha........
Dan aku menjawab seperti jawapan tahun sudah.....
sambut tahun baru dirumah saja : )

Alangkah indahnya sekirannya :-
Ada seseorang yang sudi menemani aku untuk melihat bunga api yang warna-warni sambil bercerita tentang apa yang ada disekeliling kita.Mesti pada masa itu akulah yang paling bahagia.

Dalam aku dilanda kesepian aku menerima SMS dari "seseorang" yang dah lama menyepikan diri.Mengirim SMS sebagai penganti diri....

* 2009 is almost gone but it has made us strong.The path was long but we walked it with a song.There were fears and tears but we also had reasons for cheers.Wishing you happy memories of 2009 and have a great 2010 ahead.Happy New Year My Dear!!!!!! *

0 comments: