CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 7, 2010

Seperti Biasa

Macam dah jadi satu kebiasaan pulak.Setiap kali aku ada masalah atau pun Siti ada masalah kami akan berkongsi cerita & tempat perjumpaan kami di MC DONALDS SECTION 23 SHAH ALAM.Kami rasa sudah semakin akrab.Lagipun aku dah lama terputus hubungan dengan Siti.Antara aku & Siti ada cerita yang tersendiri.Dan sekarang nie pun kami kerap berhubung melalui telefon.


Kami cuma order kentang goreng & air je.Yang paling penting aku nak berborak-borak je.kadang-kadang aku rasa lega bila aku dapat berkongsi cerita dengan orang yang boleh dipercayai.Rasa ada juga orang yang ambil berat apa yang terjadi keatas diri aku.

Note : Dalam seminggu mesti aku akan berjumpa dengan Siti.Thanks Friend : )

0 comments: