CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, January 6, 2010

Jadi Penonton

Dah lama aku diajak untuk join bermain badminton, masalahnya aku tak berminat.Kalau nak jadi penonton tu bolehlah.So malam ini aku ikut kakak tu main badminton.Sebelum tu kami singgah pergi pasar malam dekat seksyen 7 Shah Alam.


Aku beli air tembikai & cempedak goreng.Baunya menusuk ke hidung.Sudah lama jugak aku tak tengok orang main badminton.Dulu masa kat tempat kerja lama selalu aku datang jenguk.Tapi itu semua hanya tinggal kenangan....

Macam lirik lagu .......
* Kenangan yang lama menjelma
Ingatanku padamu menyala-nyala
Gambaran duka
Yang lara menerpa

Oh mengapa kau utuskan sengsara
kau biarkan diriku meronta-ronta
Lantas kau alih cintmu
Padanya..........

Kenapa pulak ada lagu nie......
Jiwang karat pulak aku ini.......

Sambung balik cerita tadi.Tak lama aku berada di dewan seksyen 7 aku rasa badan pun dah terlalu penat & aku pun beransur balik dalam pukul 8 malam.Yang penting sekali aku nak tengok cerita RAHSIA HATI.


0 comments: