CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 10, 2008

Apa Punya Klinik Daaaaaaa

Dah 3 bulan aku bekhidmat ditempat baru sebagai HR ASISTANT.....
So sebelum aku comform aku kena buat medical check-up....
Sepatutnya aku dah buat sebelum aku genap 3 bulan,memandangkan aku takut nak buat semua tu....sehinggalah ada orang yang bertanyakan kes tu....barulah aku ambil kisah.

Dan hari nie aku memberanikan diri utk pergi medical check-up di sebuah klinik.Harap2 semasa melakukan medical check-up nie aku tak mengalami sebarang masalah.Wah!!!!!!........canggih jugak klinik nie,cam ala2 hospital swasta pulak.Tapi.............servicesnya Ya Allah.......lembab nak mampus.Aku rasa nak menjerit duduk kat situ.Nak kata ramai sangat pesakit,aku tengok line clear.Aku sampai kat situ pukul 1:45 pm settle semuanya pukul 3:40 pm......Elok2 aku ok terus jadi ko....takde sakit terus dapat penyakit...Aku tengok doctor yang check aku pun alahai.......ibarat pepatah melayu kata " Rumah kata pergi.....kubur kata mari ".Yang aku kesiankan ialah orang yang hantar aku gi klinik......Mesti dia boring giler tunggu aku....sorry ok..it's not my fault.......Dan dia hanya tersenyum wakakakakaka

0 comments: