CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, December 14, 2008

Kasut Baru Lagi.......

Bab2 nak buang duit memang laju je.....bulan nie dah 2 pasang aku beli.....membazir betul
Apa nak buat,kalau aku tak beli nanti bila balik rumah aku ingat2 pulak...nie memang penyakit aku dari dulu lagi......agak2 ada ubat tak??????????
Kalau nak tau bnyk kasut aku dalam almari tu,bila nak pakai pun tak tau....semuanya jenis high heels.....(nantilah ada masa aku show dlm blog).
Beli nie pun sbb minggu depan aku nak balik kampung kuala kangsar....my cousin nak kawin.....

Nie gara2 nak repair lampu keretalah....kalau tak,kasut nie aku tak beli.Repair lampu kereta je terbang RM350......(nangis aku & kopak).Nasib badanlah......kalau dah berkereta inilah akibatnya hehehehehe
Apa2 pun benda yang penting aku dah settlekan....terbang pun terbanglah janji selamat semasa aku nak pulang kekampung...tu yang penting.Apa lagi aku nak...kasut pun aku dah dapat....yabedabedu......sok leh pakai kat tempat kerja wakakakakaka..........

0 comments: