CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 17, 2008

Bestnyer......

Dalam keadaan hujan yang renyai2....membuatkan suasana yang romantik....
Aku menerima sms yang pertama......Dan melarat seterusnya
Jawab.....terima.....jawab....terima & jadilah satu pertemuan....
Aku jumpa "seseorang" yang aku memang nak jumpa & buat date selalu pun tak pe.....
Dan aku pun dibawa oleh "seseorang" pergi makan malam di Petaling Jaya...Berdua-duaan????
Keadaan pada masa tu,hanya aku saja yang tahu...memang indah utk dijadikan kenangan.

Rasa nak ulang semula,saat manis bersama....
Rasa berkasih.....
Rasa dimanja......
Rasa disayangi.....
Rasa dibelai.....
Dan bermacam2 rasa lagi.......


p/s : Thanks a lot....kerana sanggup meluangkan masa utk aku menikmati keindahan yang belum pernah aku rasakan.....

3 comments:

zeti said...

ehem.. dgn Mr Boss ke? ops :p ehehe..

Yan said...

Amboi...pandai lak cik zeti kita nie meneka.....pandai tilik ke?

zeti said...

btul ek? ehehe.. biasa la tu.. tu br ckit zt tilik.. ehhehe :D