CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, December 12, 2008

Ngerinya......

Sumber2 dari Cik Uji..........


Aku rasa telefon rumah berbunyi......atau aku rasa dalam mimpi......
Pagi2 bangun dari tidur,aku terus tanya ngan mak...betul ke pagi2 tadi telefon rumah berbunyi?
Ye jawab mak....aku tanya siapa yg telefon waktu pagi2 buta?
Rupanya jiran belakang rumah yg call....Mak aku cakap dia & jiran aku tgk Animal Planet kat belakang rumah????????

Aku pun pelik????????

Rupanya jiran aku mintak tolong..........rumahnya telah dimasuki " Pak Panjang ".Seekor ULAR TEDUNG......Aduhhhhhhhh!!!!!!!! ini yg buat aku seram.........
Kenapalah diorang yg tak call 999 mintak bantuan? May be mereka pun panik?
Apa yang boleh ayahku buat yelah pukul ular tu.......tak mati pun....ular tu lari ketempat lain.
Mak aku kata ular tu bunyi bising.....kepala dia tegak.......Aku dah dpt bayangkan,cam mana keadaan ular tu.....Ini yang buat aku takut.....Yelah takut dia datang balik.....Jauhkanlah........


Beginilah rupa pak panjang yg dijumpai.......

0 comments: