CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, December 22, 2008

Moga Bahagia....Amin

UCAPAN :
SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA
EDDY & JU
# Semoga berbahagia meniti kehidupan yang baru bersama2 dengan orang yang dikasihi.Alamilah keindahan itu dengan nikmatnya.Dan tambahkan lagi keceriaan dengan kehadiran orang baru,lengkap sudah sebuah rumahtangga yang dibina atas dasar cinta pandang pertama #

Majlis nie semasa mengiringi pengantin untuk kerumah pihak pengantin perempuan...Seronok bila aku tengok sepupu aku naik pelamin.Rasa aku pun tak sabar nak ikut jejak langkah dia.....Aku tak banyak sangat snap gambar,terlampau syok tengok pengantin sampai kelupaan....sebenarnya pun gambar memang tak banyak ambil,sebab sepupu aku nie pemalu.Bila nak ambil gambar,dia marah2 pulak....ada jugak pengantin yang macam nie yek???

0 comments: