CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 7, 2008

Deman dalam Kesedihan

Kejadian Pertama :-
Hari tu kesian kat Eta,sekarang apa dah jadi dengan Kakaknya pulak????
Tak pasal2 aku pun dah dapat penyakit dari Eta.....
Nak buat macam mana,memang tak boleh nak lari punya.
Tapi taklah seteruk Eta...Aku masih boleh bertahan untuk pergi bekerja
Aku cuba nak maintain supaya boleh dapat gelaran "Best Staff" hehehehe

Kejadian Kedua :-
Dalam aku menghadapi kesakitan,tiba2 aku dikejutkan dengan
berita yg memang tak di sangka2.Apa yg aku fikirkan selama ni
akan terjadi jugak akhirnya........
Aku tak dapat nak menerima kenyataan yg telah dibuat...Sedangkan
aku & kengkawan baru nak merasa keseronokan yg dah lama hilang
Rasa2 macam mimpi pun ada.Selama nie aku dok bergurau ngan
kengkawan yg DIA adalah" Secret Admire" aku....
Susah aku nak gambarkan perasaan aku skrg pada Secret Admire tu...
Rasa tak percaya yg DIA akan meninggalkan kami semua
DIA lain dari yg lain...Seronok bekerja ngan DIA
Orangnya simple, cute, handsome, happy good lucky & Always to smile
lagi nampak DIA macho and Romance.
Aku & kengkawan selalu buat mistake, tapi DIA tak pernah nak
tunjukkan kemarahan tu pada kami & tak pernah jugak nak tuduh
kesalahan tu pada kami.
DIA jugak tak pernah nak tinggikan suara
bila bercakap ngan kami.Semangat nak kerja pun dah tak de.
Tak tau nak menghadapi masa yg akan datang nanti tanpa
Secret Admire aku...
Betul kata pepatah orang tua :-


"TAK KENAL MAKA TAK CINTA"
Note : Aku & kengkawan akan cuba memujuk DIA supaya memikirkan
balik cadangan utk meninggalkan kami yg masih memerlukan
perkhidmatannya :-(((

0 comments: